mulictservices-banner2a

Procesmanagement

Procesessen bestaan in elke organisatie impliciet of expliciet. Maar voldoen al deze processen? Heeft u ze helder in beeld? Zijn er "wagons" die geen, of minimaal, waarde toevoegen aan de keten? Meet u daarop om uw organisatiedoelen te verwezenlijken?
Onze ervaring is dat dit nog efficiƫnter kan worden ingericht, waardoor de overhead omlaag gaat en het rendement omhoog.
Constateringen:

  • Gegevens worden dubbel ingevoerd.
  • Informatiesystemen communiceren niet met elkaar.
  • Veel tijd gaat zitten in het vinden van informatie. Ordners, dossiermappen e.d.
  • Veel manueel werk wat geautomatiseerd kan worden.
  • De overhead, personele lasten, zijn onzichtbaar en lastig meetbaar.

Business Proces Redesign

  • Nieuw product - nieuw proces
  • Bestaand proces opnieuw inrichten
  • Proces verbeteren

Proces automatisering

  • Manuele handelingen automatiseren
  • Informatiesystemen koppelen
  • Ontwerpen systemen

Total Cost of Ownership (TCO)

  • Systemen / notebooks, etc.
  • Server landschap
  • IT Personeel

Een greep uit onze klanten...

  • logo tilburg university
  • logo liebregts
  • logo redfabric
  • logo dnacharlois
  • logo shipcon
  • logo lbb
  • logo flgroep1
  • logo ctm